فروش فیلمهای اکران نوروزی در هفته دوم اکران با افزایش ۱۳۶ میلیون تومانی نسبت به سال گذشته مواجه شد این در شرایطی است که قیمت بلیت سینماها نسبت به سال گذشته ۲۰درصد افزایش داشته است.
هفته دوم اکران نوروزی فیلم ها (بر اساس سیستم مکانیزه) با اقبال بهتری از هفته اول مواجه شد و در نهایت این هفته با افزایش ۱۳۶ میلیونی نسبت به سال گذشته مواجه شدیم. که به نظر میرسد اگر قیمت بلیت افزایش نیافته بود ما شاهد این افزایش نبودیم. بسیاری از کارشناسان معتقدند فیلمهای اجتماعی آنگونه که باید نتوانست نظر مخاطب را جلب کند این در حالی است که سال گذشته فیلمهای «بادیگارد» و «ابد و یک روز» همپای فیلم های کمدی با اقبال مواجه بودند. ما در میان آثار اجتماعی تنها فیلم «ماجرای نیمروز» توانسته با مخاطب ارتباط برقرار کند.
مجموع فروش فیلم در هفته دوم اکران نوروزی سال ۹۵، ۶ میلیارد و ۹۱۴میلیون تومان بود که در همین تاریخ در سال ۹۶ به ۷ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان رسید که با افزایش ۱۳۶ میلیونی مواجه شد.
منبع: فارس
م.ه / ا.ا